نخست وزیر کویت در سخنانی دو پهلو خواهان همکاری با ایران و واگذاری سه جزیره راهبردی ایرانی به امارات متحده عربی شد.

به گزارش مشرق، ابر مبارک الحمد الصباح» نخست وزیر کویت و نماینده امیر این کشور در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که کویت در پی روابط دوستانه و همکاری با ایران بر اساس احترام و درک متقابل است.

به نوشته «کونا» خبرگزاری رسمی کویت، نخست وزیر کویت پیش از هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سخنرانی خود بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای گفت‌و‌گوهای سازنده مطابق با موازین و قوانین بین‌المللی و  همراه با حسن همجواری، احترام به حاکمیت کشورها و عدم مداخله در امور داخلی دیگران تأکید کرد.

این مقام ارشد کویتی در ادامه صحبت‌های ولیعهد عربستان سعودی را تکرار کرد و واگذاری جزایر سه گانه را خواستار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عابد ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    نخست وزیر کویت غلط بیجا کرد مگه ما عقلمونو از دست دادیم که به خاطر دوستی با ملخ خورها و سوسمارخورها سه تا جزیرمونو بدیم برن گم شن ما به آمریکا و انگلیس و فرانسه و ... که ارباباشون هستن باج ندادیم اینا که دیگه ی مشت بخمله هستن
  • عمر ناصر اهل سنت ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    اغای کویتی اگر یادت رفته وقتی گه صدام عرب به کویت حمله نمود میگفتی اگر خون زرده من تیر خوردم وانموقع ایران وایرانی بدادتان رسید حال هم کول این السعود وحشی وهابی جنایتکار داعشی رانخور بیا بغل عمو
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    مردکه خبیث چی خوردی. ما نیازی به رابطه با تو تکفیری نداریم. جزایر هم مال ایرانه. خفه بشسو. لطفا کویت هم تحویل ایران بدهید. کویت قسمتی از ایران است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس